Web Content Viewer
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА – НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ОБРАЗОВАНИЕ И МЛАДЕЖКИ ДЕЙНОСТИ“ В ДИРЕКЦИЯ „ХУМАНИТАРНИ ДЕЙНОСТИ“
Общинска администрация Силистра на основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № ЗК-90/12.01.2024 г. на Кмета на Община Силистра
ОБЯВЯВА
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА – НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ОБРАЗОВАНИЕ И МЛАДЕЖКИ ДЕЙНОСТИ“ В ДИРЕКЦИЯ „ХУМАНИТАРНИ ДЕЙНОСТИ“
ПРИ ОБЩИНА СИЛИСТРА
1. Минимални изисквания, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
- Минимална образователна степен, необходима за длъжността – бакалавър;
- Минимален професионален опит за длъжността – 4 години или минимален ранг – III- ти младши, в случай че има придобит такъв.
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърна компетентност;
- Опит в управление на проекти, финансирани със средства от ЕС;
- Предпочитана област, по която е придобито образованието – Педагогически науки или професионално направление – Администрация и управление.
3. Специфичните изисквания за длъжността, установени с нормативен акт са: да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител;
4. Компетентности, по които ще се оценяват кандидатите:
- Управленска компетентност – умения за определяне на приоритетите, разпределяне и ефективно координиране на ресурсите за постигане на целите, умения за контрол на изпълнението на задачи;
- Ориентация към резултати - умения да създава организация на работата по отношение на отговорностите и да определя ясни критерии и срокове за постигане на целите и задачите;
- Дигитална компетентност – Знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми;
- Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Фокус към клиента (външен/вътрешен) – осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на потребителите на услугите или дейностите.
- Комуникативна компетентност – ясно и убедително разясняване на сложни въпроси, идеи и понятия, представяне на добре структурирани и аргументирани становища;
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
- Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
II. Вид на правоотношение - служебно
ІIІ. Кратко описание на длъжността
Организира, координира и контролира дейността на отдел „Образование и младежки дейности“ и местните дейности „Други дейности по образование” в бюджетната структура.
Изпълнява функции, свързани с организацията на предучилищното и училищно образование и възпитание, подкрепа за личностно развитие, младежки дейности и проекти, планиране, контролиране, коригиране, анализиране, реализиране в съответствие с функциите и компетенциите на Отдел „Образование и младежки дейности” в Община Силистра.
IV. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе в три етапа, а именно:
- Допускане по документи;
- Писмен изпит – решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и за общинската администрация;
- Интервю.
Конкурсът се провежда от комисия, назначена от органа по назначаването, според правилата на настоящата обява и правилата, регламентирани в Раздел VII. Начин за провеждане на конкурс от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
Допълнителна информация за начина на провеждане:
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
V. Минимален размер на основната заплата за заемане на длъжността:
за ниво 16 и 1 степен от 933 лв. до 2000 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
VI. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
1. Писмено заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители - /образец/;
2. Автобиография;
3. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност, съгласно чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и/или придобит ранг като държавен служител;
6. Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации при наличие на такива;
VII. Място и срок за подаване на документите за участие:
Формуляри на заявленията за кандидатстване могат да се получават в Общинска администрация – Силистра, етаж 2, стая 204, Човешки ресурси или да се изтеглят от сайта на Община Силистра - www.silistra.egov.bg.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в деловодството на Община Силистра, етаж 1, Информационен център в срок до 26. 01. 2024 г., включително.
Документите може да се подават и по електронен път на mayor@silistra.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите „Човешки ресурси“, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, които са подадени след изтичане на срока, посочен в обявата, не се регистрират.
VIII. Оповестяване на конкурса - на основание чл. 10а, ал. 2 от ЗДС, обявлението за настоящия конкурс да се публикува в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, на интернет страницата на Община Силистра – www.silistra.egov.bg, специализирания сайт за работа www.jobs.bg и на информационното табло пред входа на Община Силистра – ул. „Симеон Велики” 33.